Panduan Pakaian Murid PraSekolah KPM Tahun 2018

4:31 PM

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Ni salah satu perkara yang dibincangkan dalam mesyuarat hari tu.

Tahun depan takde dah seragam warna-warna untuk murid prasekolah. Satu Malaysia diseragamkan macam panduan kat atas. Senang sikit kalau macam ni. Takyah pening fikir nak seterika baju Along dan Angah. Haha. Fikir nak sental baju tu je nanti.😌

You Might Also Like

1 $type={blogger}

  1. patutnya tahun ni. masa hannah awal tahun hr tu, sekolah dia dh start seragm ni. pastu dia pindah sek. satu hal lak kena beli baju kaler2. haishhh

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images