Hasil Seni Anak Di Dinding Rumah

9:55 AM

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Happy weekend semua.

Weekend dengan anak-anak sangat happening. Hehe. Macam-macam ragam.
Tapi ada jugak ragam tu yang sikit buat umi jadi hulk.









Dan yang paling buat umi geram bila Aisya kopek cat guna sikat. Adoi. Tak cukup tu dia siap conteng lagi. Homaiii. Mau ayah tak marah umi wahai anak.





Me ke dapur tak sampai 5 minit pun begini jadinya. Nak tampal dengan apa ni bagi ayah tak pasan. Hurm.......

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

4 $type={blogger}

  1. saya ajar anak-anak menggunakan buku dan pensil khas mereka sendiri dan selalu-selalulah ceramah supaya gunakan tempat betul untuk menconteng.apa salahnya keluarkan sedikit modal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku ada tpi kadang mungkin dia bosan nak guna buku.. huhu

      Delete
  2. perghhhh mmg bhantu la klo gni gayanya hehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images