Aisya Pun Dah Mula Selfie

8:10 AM

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Terjaga dari tido. Masuk dapur rasa macam nak makan. Tangan nak capai frozen paratha tapi bila tengok jam tak jadi nak masak. Fuh~ nasib baik iman still boleh tahan. Huhu.

Pastu belek-belek iPad. Tengok album, jumpa pic-pic ni.




Hahaha. Pandai anak umi selfie kan. 




Post ni sebenarnya entry semalam tapi belum sempat me publish Aisya dah dulu rebut iPad ni dari me. Huhu. Sebab dia nampak pic dia ni laaa. 




You Might Also Like

4 $type={blogger}

  1. Comel ! Haha.. anak2 skang mmg expert.. =D

    ReplyDelete
  2. X lame lagi adams pun pandai jugak tu..
    Tapi, xmo bagi depa pegang tlFon, asik bedebuk je..Oh no!

    ReplyDelete
  3. Saya jual blaus juga.
    Cantik, tapi murah je.
    http://drshikinzainal.blogspot.com/p/butik.html

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaaa aisya pandai selfie hahahha...ini semua tiru dari mama hahahhaha...Qi pun sama la...kemain org guna monopod dia pun nak monopod sama haishhh

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images