Lagi Lagi Untitled

4:39 PM

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Salam sabtu semua. Hari ni kena duk umah jep. En.abg keja. Huhuhu. Xpe..xpe.. Sok en.abg dah janji ngan Aisya nak bawa kuar jalan.  Jangan tak jadi sudah. Hehe.

Hari rabu ri tu bawa Aeera pegi cucuk 3 bulan. Nangis jap je. Terkejut la tu kna cucuk. 

Berat dah 5.5kg. Alhamdulillah. Naik sekilo. 



Tak sedar dah seminggu jugak me masuk keje semula. Seminggu juga Aisya n Aeera duk dengan pengasuh. Alhamdulillah. Tak banyak ragam. Aeera nangis masa hari pertama tu je. Pas tu dah ok kata Kak Nora. Aisya pula bila ada kawan confirm tak nangis. Lagi dia suka ada. Hehehe.









1st time post guna IPad ni. Tak biasa lagi. Hehehe. 

You Might Also Like

0 $type={blogger}

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images