Kuih Wajib Ada Masa Berbuka

7:30 AM

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Ni kuih febret me masa berbuka. Tahun ni tak tau kenapa suka sangat makan kuih ni. Masa berbuka wajib ada kuih ni. 

Sumber : Google
Taktau kenapa tiba-tiba beriya benar me nak makan kuih ni. Nak bagi naik seri muka baby dalam perut ni kut. Hehehe. 

If takde rasa macam tak lengkap. Hehehe. Sebelum puasa pun me selalu gak pesan kat en.abg beli kuih ni. En.abg panggil ni kuih lembut. Ahahahaha. Lawak je. Suka-suka hati bagi nama.




p/s : sekarang ni semua orang sibuk ber'cheesekut'... bila agaknya me nak buat ni.. hurm...

You Might Also Like

2 $type={blogger}

  1. seri muka nie tgk org yg wat jgk..kalo xpandai wat xsedap jadinya..

    ReplyDelete
  2. Buatlah cheesekut cepat dear...nk dtg rasa nih...asben umi Qi duh buat lg...tp nanti ar tggu nk dekat raya baru buat hahhahahha

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images