Craving For Something Simple

11:35 AM

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Dari semalam terasa nak makan menda alah ni tapi oleh kerana semalam en.abg masak maka tak boleh la nak sia-siakan usaha dia tu. Ye tak.

En.abg masak sambal ayam ngan kentang + telur. Oleh kerana en.abg bukan seorang yang gemar makan sayur maka takde lah hidangan sayur. Huhuhu.

Hari ni kena claim jugak makan menda ni. MESTI! Huhuhu.

Nak makan Maggi Kari + Telur Goreng. Kehkehkeh. Simple la sangat kan. Ni bukan sebab mengidam tapi macam terasa kat hujung lidah kuah maggi kari tu. Nyumm..nyumm.. hahahaha.



p/s : Rasa cam pelik pulak ari ni tak rasa ngantuk kat opis. Hehehe.

You Might Also Like

8 $type={blogger}

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images